Werken en ontspanning

28 juli 2022 - Johannesburg, Zuid-Afrika

Gisterenavond een heerlijke AGV (aardappelen, groente, vlees)maaltijd gehad. Bijna iedereen heeft meegekookt, het gezamenlijke resultaat was delicious. Aardappelpuree, gekookte spinazie, gehakt boomstammetjes en zelfgemaakte appelmoes. Na het diner is iedereen moe en ligt iedereen uiterlijk 21.30 uur in bed.

Vanmorgen zijn we samen voor het werk even naar de Builders en Panda geweest om nog enkele kleine zaken in te slaan om de klusjes van vandaag goed te kunnen uitvoeren. Rens en Yarno beginnen met het schilderwerk van de ontspanningsruimte, Meggie, Lynn en Miran maken de schilderingen op de bibliotheek af en Ronald vervang nog wat klinken en sloten.

202ADA72-A835-40A4-9A4F-939CAE52E3AD

Na een heerlijke lunch is het tijd voor ontspanning. Yarno en Rens hebben vanmiddag een voetbaltoernooi, Meggie en Lynn gaan aan de slag met het maken van armbandjes. Miran en Ronald klussen samen nog wat en maken de achterwand van de ontspanningsruimte af met het ophangen van prachtige foto’s. Om 18.00 uur zijn we terug bij Anke en Maarten die druk bezig zijn met het avondeten en het eten voor komende dagen in Pilanesberg.

D9D5E032-826B-4EC8-A095-435B323A018E C3133787-098A-46A0-9049-AD61F77D965DDB5CD12D-05F4-4DBA-8901-59A61E0EA641

Het is weekend, even geen klussen maar voor de eerste keer op safari, benieuwd wat we de komende dagen te zien krijgen.

Het kan zijn dat we even uit de lucht zijn in de bush, omdat daar misschien geen WiFi is.

Alvast dank aan de gevers die ervoor gezorgd hebben dat we vandaag de eerste boiler bij elkaar gekregen hebben. Op naar de tweede boiler, alvast baje dankie voor de donatie hiervoor.

1. Dusty Rutten:
    Heel veel plezier tijdens de Safari!! Geniet 😄
  2. Nicole Ramakers:
    28 juli 2022
    Genieten komend weekend op Safari,dat hebben julie wel verdiend na al het harde werk.
    Wat super nieuws dat de eerste boiler bij elkaar is.
    Fijne avond, we wachten met smart af naar jullie safari verhalen.
  3. Chantalle Vijgen:
    28 juli 2022
    Heel veel plezier op safari voor de komende dagen!
    Wat hebbdn jullie weer met z’n allen goed werk verricht.
  4. Jo:
    28 juli 2022
    Fijn om jullie vorderingen te lezen en te zien. Jullie weten van aanpakken! Alvast veel plezier gewenst op de safari.
    Groetjes,nonk Jo
  5. Els en Chrit Wulms:
    Veel plezier op safari.
  6. Guido en Angela:
    28 juli 2022
    Veel plezier op Safari, dat hebben jullie zeker verdiend!
  7. John & Sally:
    29 juli 2022
    Good bezig, toppers! Heel veel plezier op de Safari!!!!!
  8. Roger:
    29 juli 2022
    Super om te lezen dat het allemaal zo goed gaat met het klussen. Geniet van jullie Safari!!!
  9. Desiree:
    31 juli 2022
    Geniet van een welverdiende safari!!