Bijna naar huis…..

8 augustus 2022 - Johannesburg, Zuid-Afrika

Beste volgers,

Het is maandagochtend, we zijn druk bezig met het inpakken van onze koffers, en hopen dat we niet teveel gewicht mee naar huis nemen……

Gisteren heerlijk op het gemak gedaan, de dames naar de nagel studio geweest en de mannen (zonder Ronald) naar het game café om FIFA te spelen met de locale jongeren. In de namiddag zijn we naar Emzini gegaan om te genieten van een heerlijk diner waarbij een DJ zorgde voor prachtige muziek en Rens bijna zijn start als beroepsdanser heeft gemaakt.

Thuisgekomen hebben we nog heerlijk samen gezeten en heeft iedereen onze werkvakantie samengevat in één woord, een moeilijke opgave die iedereen op zijn eigen manier mooi heeft toegelicht, top.

Onze wèrrik vekansie was:

Bewondering - Sjattig - Indrukwekkend - Verrassend - Gezelligheid - Valued (verschil maken) - Zes - Avontuurlijk

Voor eventuele toelichting kan gevraagd worden als we thuis zijn.

Iedereen bedankt voor het volgen en voor de geweldige en hartverwarmende reacties die we gekregen hebben.

En natuurlijk niet te vergeten de donaties die we van velen van jullie hebben gekregen, ook aan jullie een grote chapeau. Eind deze week volgt nog een verslag met een overzicht van alles wat we bij Nkozi’s Haven hebben gedaan.

1266692F-F949-4BEF-AA55-5FFD52BA5AADA17AF923-BD10-4072-971D-630452EDBE0A

1. Eric:
    8 augustus 2022
    Een veilige terugreis en tot morgen.
    Geweldig om alles zo te hebben kunnen volgen, en te lezen dat jullie het naar jullie zin hebben gehad en geweldige dingen hebben gedaan.👏🏼👏🏼
  2. Maarten en Anke:
    8 augustus 2022
    3 weken zijn voorbij gevlogen en Anke en ik hopen dat jullie een prachtige tijd hebben gehad in ons mooie en bijzondere Zuid Afrika; hier bij ons in Melville en zeer zeker in het bijzondere project Nkosi's Haven. Mooie verhalen gaan mee naar huis en goede herinneringen blijven. Ubuntu...Ik ben omdat jij er bent........ Hamba Khale - go well and hope to see you again one day. Groetjes Maarten en Anke.
  3. Chantalle Vijgen:
    8 augustus 2022
    Voor strakjes een fijne vlucht!
    Tot morgen😘
  4. John & Sally:
    8 augustus 2022
    Super!!! Veilige terugreis en benieuwd naar jullie verhalen als jullie thuis zijn!
  5. Claire Smeets:
    Goede reis terug!
  6. Opa Harry:
    8 augustus 2022
    Rieka en Harry, fijne en gezellige vlucht en tot één van deze dagen in het mooie Maastricht
  7. Monique en hugo:
    8 augustus 2022
    Gooij reis en vr zeen os sjnel😘😘
  8. Jo:
    8 augustus 2022
    Een veilige en gezellige terugreis naar Nederland gewenst.
    Geniet van het napraten ....... en uitrusten.
  9. Nicole Ramakers:
    8 augustus 2022
    Gooje en veilige truk reis, let op elkaar en tot murrige
  10. Dusty Rutten:
    8 augustus 2022
    Gooij reis truk en tot sjnel toppers!!
  11. Desiree:
    8 augustus 2022
    Goed werk verricht! Veilige reis en geniet thuis na van alle indrukken!