Het einde an een geweldige reis!

10 augustus 2022 - Ulestraten, Nederland

We zijn alweer 24 uur thuis, deels al familieleden en vrienden gesproken, de eerste wasjes gedraaid (of laten draaien), en morgen voor de oudjes van de groep….alweer aan het werk. De jongeren mogen nog even genieten van de vrije tijd, voordat school of stage weer begint.

Drie en een halve week zijn omgevlogen, maar dat is meestal when you have fun. We hebben de afgelopen tijd flink geklust, gekeet, gelachen, serieus geweest, nieuwe ervaringen opgedaan, dingen gedaan die we vooraf nooit zouden doen, gegeten wat we thuis nooit aten en vele andere dingen.

Ik denk dat ik namens iedereen van ons zessen zeg dat we zes vrienden zijn geworden.

De youth heeft met klussen geweldige dingen laten zien, schilderen, zagen, boren, timmeren, hekwerk plaatsen enz., enz. Een hele grote chapeau namens Miran en Ronald.

Financieel hebben we het op top gedaan. Vooraf hebben we samen Euro 2.700 opgehaald om onze klusjes te kunnen uitvoeren. Hiervan hebben we Euro 2.350 uitgegeven. Tijdens ons verblijf hebben we ook nog de boiler actie gehad, deze heeft Euro 1.450 opgebracht. Samen met het overgebleven klusgeld is dit Euro 1.800, goed voor drie nieuwe boilers.

Aan iedereen die een donatie heeft gedaan zeggen wij dan ook BAIE DANKIE!

Het mooiste bedankje kregen wij van Gail Johnson, de directrice van Nkosi’s Haven:

Meggie, Miran, Lynn, Rens, Yarno and Ronald:

We will remember you all for the rest of our lives  -  you have left such an impact and a beautiful pink wall  (and light and dark green!!)

The children are playing soccer right now with the beautifully repaired fence and  soccer nets.

Thank you for all you have done  -  quite brilliant!! And thank for raising the funds to do all the repairs and refurbishing  and now for the geysers!!!!!!!!!!!!!

You are all so very special  -  THANK YOU!!!!!

Hiermee komt een einde aan onze reisblog, bedank voor het volgen. De groetjes van Lynn, Yarno, Rens, Meggie, Miran en Ronald

C431056E-41FD-4070-A721-28865050CA66

1. Jo:
    10 augustus 2022
    Veel succes met jullie verdere studie, maar voor "de youth" nu eerst heel prettige vakantie.
  2. Lilian Jaspar:
    Ik kan me voorstellen dat jullie na 3,5 week samen wel dikke vrienden zijn geworden !!! Maar voor ons was het ook leuk om jullie te kunnen volgen !! Deze ervaring zullen jullie denk ik NOOIT VERGETEN !! Jullie zijn toppers !! Dikke knuffel van ons 👍🏼😘💕
  3. Dusty Rutten:
    10 augustus 2022
    Ga de blogs missen 😉. Blij dat hij weer thuis is, maar wat was het een fantastische ervaring 🥰
  4. Chantalle Vijgen:
    Wat hebben jullie genoten, mooie reisverslagen, wat ik ontzettend ga missen!
    Jullie zijn alle 6 toppers!👍

Een reis die jullie nooit meer gaan vergeten!