Werkvakantie krijgt vervolg !!!

3 april 2023 - Ulestraten, Nederland

Hallo (oude) volgers 😃,

Onze wèrrikvekansie naar Nkozi’s Haven, juli 2022, krijgt een vervolg. Nee we gaan niet terug om nog meer te klussen, maar hebben wel nog iets moois voor de moeders en kinderen bij Nkozi’s Haven.

Als jullie onze verhalen goed gevolgd hebben weten jullie dat wij een dag in Istanbul zijn geweest, omdat onze vlucht uit Brussel vertraagd was. Na maanden bezig te zijn geweest om een deel van de kosten vergoed te krijgen, vanwege de vertraagde vlucht, hebben we afgelopen week een vergoeding gekregen.

Samen hebben wij met z’n zessen besloten om het bedrag dat we van de verzekering hebben teruggekregen te doneren aan Nkozi’s Haven voor het vervangen van de kapotte geysers. Ja jullie lezen het goed, helaas zijn nog niet alle kapotte geysers vervangen.

En hier wordt het eindelijk lente en gaan we hopelijk naar een droge en warme zomer, in Johannesburg wordt het winter. Warm water is dus noodzakelijk voor de moeders en kinderen bij Nkozi’s Haven.

Vanmiddag is het mooie bedrag van € 2.215 (Rand 43.000) overgemaakt naar de rekening van Nkozi’s Haven.

Gail (director van Nkozi’s Haven) reageerde direct met: YOU ARE WONDERFULL.

Dus ieder nadeel heb z’n voordeel. Wij een dagje te laat in Zuid Afrika, en de moeders en kinderen bij Nkozi’s Haven extra geld voor nieuwe geysers. TOP.

Helaas zijn hiermee nog niet alle kapotte geysers vervangen, …….dus als je nog iets wil doneren mag dat natuurlijk 😉.

Groetjes Rens, Meggie, Lynn, Yarno, Miran en Ronald

1. Josée:
    3 april 2023
    Super dat jullie dit schenken. Wat zullen de moeders en kinderen blij zijn.
  2. Jo:
    Supertof van jullie.
  3. Lilian Jaspar:
    3 april 2023
    Wat zijn jullie toch een GEWELDIG TOPPERS !!! Daar mogen jullie zeker heel trots op zijn 😘
  4. Birgit en Ber:
    4 april 2023
    Wat sjiek dat jullie dit bedrag schenken, geweldig. Wat fijn om er weer nieuwe geijsers gekocht kunnen worden. Geweldige actie!