De bibliotheek en andere klusjes

27 juli 2022 - Johannesburg, Zuid-Afrika

Hallo allemaal,

Gister hebben we met z’n allen het voetbalveld afgemaakt, dit is nu voorzien van een goed, stevig hekwerk. S’avonds zijn we voor de verjaardag van Ronald gaan uiteten bij Dukes. Dit is een burger tent om de hoek van de B&B, we hebben hier allemaal genoten van een heerlijke burger met frietjes of salade. Daarna hebben we nog naar wat verhalen van Ronald geluisterd en zijn we naar bed gegaan.

Vanmorgen om 07:30 ging de wekker en hebben we ontbeten. Om 08:30 zaten we weer in de auto richting Nkosi’s. De jongens hebben de laatste puntjes op de “i” gezet bij het voetbalveld en de dames zijn begonnen met de library een kleurtje te geven. Rens, Yarno, Meggie en Lynn zaten te wachten totdat Ronald en Miran terug kwamen van de bouwmarkt om te gaan lunchen. We hadden al de hele dag zin in spaghetti en toen we in de keuken aankwamen zagen we hier de heerlijke bakken met spaghetti staan, hier hebben we dan ook volop van genoten.

Hierna is Yarno de dames komen helpen met verven en zijn Rens en Ronald verder gegaan met de andere klusjes op het project. Om 16:00 vonden we het genoeg geweest voor vandaag en hebben we langzaam alles opgeruimd. We hebben nog een kleine tussenstop gedaan bij de supermarkt voor een heerlijk AGV’tje. Toen we thuiskwamen hebben we een stukje Milktart gehad en een kopje koffie, thee of warme chocomelk.

Nu is iedereen even aan het chillen en gaan Rens en Meggie koken. Dit was hem weer gister en vandaag. Tot morgen!

4266B39A-B9B8-4B1E-BA3A-4420102DAD927D3FAA88-3B51-48BF-A3BA-D4F07919B453C9D3EDDB-EB9A-4F2E-A022-A2D70A3F6200DFF6FD87-5464-40C3-831E-8D0A6E8699F0ED40B744-F045-4F53-9CE6-EF95511E92616FC37BF2-657F-4915-9FC5-5A31D91A60DB

1. Chantalle Vijgen:
    27 juli 2022
    Chapeau wat jullie allemaal doen op het project!
    Lynn, dan kun je thuis ook aan de slag, als er iets geverfd moet worden….
    Ik kijk iedere dag uit naar jullie verhaal!
  2. Monique en hugo:
    27 juli 2022
    Jullie zijn weer goed bezig geweest!!!
    Laat het agv-tje smaken en geniet van de avond rust.
    Op naar de laatste werkdag van deze week en dan op Safari🦁 hoe ruig is dat😊😘
  3. Lilian Jaspar:
    27 juli 2022
    Nou topper jullie zijn weer heel goed bezig geweest zeg !! Nog een dag en dan op Safari lees ik bij Hugo en Monique dat is wel heel erg ruig zeg !! Wij hopen dat jullie een mooie herinneringen mee naar huis nemen voor de rest van jullie leven want dat maakt niet iedereen mee !!! Veel plezier nog en we wachten weer op jullie volgende verslag !! Heel veel groetjes Harrie en lilian
  4. Dusty Rutten:
    27 juli 2022
    Heerlijk die verslagen 😄 super om te lezen dat er al zoverl gerealiseerd is! Chapeau 👍. Geniet van alles dat jullie meemaken!
  5. Margo Rekko:
    27 juli 2022
    heb me bij gelezen, ben diep onder de indruk wat jullie allemaal
    doen.
    ik zou zeggen, ga zo door.
  6. Desirée Starmans:
    27 juli 2022
    Wat is het toch leuk om te volgen wat jullie allemaal doen en ondernemen.
    Fijn de korte maar krachtige verhalen.
    Iedere dag met veel plezier aan het werk. Hoop dat jullie de mensen die wonen op het project stimuleren om het zelf ook netjes te houden en dat ze jullie meehelpen .
    Groetjes
  7. Cindy van bijnen:
    27 juli 2022
    Wat zijn het toch leuke verhalen om te lezen.
    Chapeau wat jullie allemaal doen ,wat een leuke evaring.
    Groete Cindy van bijnen
  8. Roger van Drongelen:
    27 juli 2022
    Lynn, niet handig om dit in je reisverhaal te vermelden. 2 x...nee, 1x raden wat je bij thuiskomst moet gaan doen 😉.
  9. Nicole Ramakers:
    27 juli 2022
    Leuk weer om te lezen, het is iedere avond wachten op een nieuw reisverslag om toch een heel klein stukje mee te mogen genieten van jullie fantastische, avontuurlijke maar ook zeker onvergetelijke reis.
    Heel veel ezier nog allemaal