Welkom op onze reisblog

11 april 2022 - Ulestraten, Nederland

Waarom een reisblog? Op zaterdag 16 juli 2022 gaan we met ons zessen naar Zuid-Afrika om vrijwilligerswerk te doen. Dit gaan we doen vanuit stichting Abantwane Belanga bij Nkosi’s Haven. Tijdens onze reis verblijven we bij bed, book & breakfast be my guest gelegen in Melville Johannesburg.

In spanning hebben we gewacht of onze reis door kon gaan door corona, maar gelukkig mogen we toch gaan.

Onze reis wordt een combinatie van werken en ontspanning. Door de week zijn we te vinden op het project en in het weekend gaan we Zuid-Afrika verkennen.

Wij hopen jullie door deze reisblog op de hoogte te houden van onze reis in Zuid-Afrika zodat jullie met ons mee kunnen genieten.

Groetjes Meggie, Rens, Yarno, Lynn, Miran en Ronald

1. Lilian Jaspar:
    11 april 2022
    Wij wensen jullie allemaal heel veel plezier en hopen dat jullie er ook hele mooie herinneringen aan over houden !! Groetjes Harrie en lilian
  2. Priscilla:
    Wauw!! Benieuwd naar jullie verhalen en avonturen! Groetjes Priscilla
  3. Chantalle Vijgen:
    11 april 2022
    We zijn benieuwd naar jullie mooie verhalen!

Grts de Vijgjes
  4. Audrey Bastings:
    11 april 2022
    We zijn benieuwd naar jullie ervaringen en verhalen. Super dat jullie dit samen gaan doen. 👍
  5. Desirée Starmans:
    12 april 2022
    Graag zou ik jullie a.s. reis willen volgen . Super wat jullie daar gaan doen 👍
    Heel veel succes en plezier met de voorbereidingen!
    Groetjes Desirée Syatmans
  6. Nelly van Eenige:
    12 april 2022
    We lezen graag jullie ervaringen en belevenissen.
  7. Nicole Ramakers:
    13 april 2022
    Eindelijk hebben jullie zekerheid en kan het feest gaan beginnen. Vol spanning wachten wij af op jullie belevenissen en verhalen. Maak er een ongelofelijke toffe en te gekke reis van om nooit meer te vergeten. Eric en Nicole
  8. Cindy van bijnen:
    12 juni 2022
    Rens
    Wat een belevenis .
    Ben benieuwd na jullie verhalen .
    Veel plezier.
    Marco Cindy Tygo van bijnen
  9. Elly en hen de groot:
    16 juli 2022
    Een fijne vakantie werk niet te hard en geniet er van fijn wat jullie doen super