Stichting abantwane belanga (kinderen van de zon)

24 april 2022 - Ulestraten, Nederland

Stichting Abantwane Belanga “children of the Sun”, is opgericht in 2013 door vier goede vrienden Anke, Maarten, Miran en Ronald, die op een of andere manier geraakt zijn door de gebeurtenissen in Zuid Afrika, hetzij omdat we er wonen & werken (Maarten en Anke), hetzij door de vele vakanties (Ronald en Miran) of om andere redenen. Er bestaat bij ons een sterke behoefte om vanuit Zuid Afrika en vanuit Nederland een aantal projecten in en rond Johannesburg in Zuid Afrika blijvend te ondersteunen.

Hun doelstelling:

De stichting heeft ten doel het beschikbaar stellen van geld of goederen ter ondersteuning van een of meerdere lokale projecten (NGO) in en rond Johannesburg, Zuid Afrika, waarbij verbetering van het welzijn en de levensstandaard van kinderen en jongeren in door HIV/AIDS getroffen families wordt nagestreefd.

Aan Stichting Abantwane Belanga gedoneerde gelden worden rechtstreeks en gecontroleerd 100% ingezet. Tevens hebben wij de ANBI-status.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl