Gearriveerd in Zuid-Afrika

18 juli 2022 - Johannesburg, Zuid-Afrika

Na gisteren onze vlucht gemist te hebben en een dag in Istanbul hebben doorgebracht, mochten we vandaag dan eindelijk om 01.35 vertrekken naar Zuid-Afrika. In deze vliegreis was de vermoeidheid goed te zien en heeft iedereen dan ook geprobeerd wat slaap in te halen.

Nadat we geland waren zijn we naar de douane gegaan en hebben de Zuid-Afrikaanse stempel ontvangen en waren we officieel in Zuid-Afrika. Na onze koffers gepakt te hebben kwamen we Maarten tegen die op ons aan het wachten was op het vliegveld en onze koffers mee zou nemen naar hun B&B, maar voordat we naar de B&B gingen hebben we nog een blueberry muffin gegeten en nog wat gedronken op het vliegveld.

Toen we de huurauto hadden opgehaald vertrokken we richting de B&B waarin de oogjes weer dicht vielen. Eenmaal aangekomen bij de B&B hebben we Anke begroet, waarna we onze koffers hebben uitgepakt en spelletjes hebben gespeeld om de middag door te komen en in de namiddag nog wat boodschappen gedaan. In de avond hebben we gezellig samen gegeten om de eerste dag in Zuid-Afrika af te sluiten.

7F1AE7A0-E608-4C7F-8A79-7C1A9919719088B1E794-FD7E-4C93-9273-1FF5B521EFF81F3E0288-1346-4106-9D87-E244E8FFDABBA44FB7B1-2267-49B5-A143-CEAEB8B50E5BC5DB2268-E1B0-4E0D-97D1-D4A29A0D6153

1. Chantalle Vijgen:
    Eindelijk veilig geland.
    Tutti kaputti zo te zien.
    Nu kan eindelijk het avontuur beginnen!
    Heel veel plezier de komende weken.
  2. Monique en hugo:
    18 juli 2022
    Gelukkig op de plaats van bestemming!!
    Vanavond lekker op tijd naar bed en dan kan het morgen gaan beginnen.
    Veel plezier en werk ze😘
  3. Nicole Ramakers:
    18 juli 2022
    Blij dat jullie op de plaats van bestemming zijn. Leuk om Maarten en Anke ook even te zien op de foto dan hebben we een gezicht bij de verhalen die we gaan horen de komende weken. Have fun en slaap lekker maar vooral goed en morgen op naar de verdere avonturen op deze reis. Heel veel plezier samen😀
  4. Sandra en Marcel Westerhof:
    18 juli 2022
    Fijn dat jullie veilig op de plaats van bestemming zijn aangekomen. Nu even lekker ontspannen. Geniet er van en veel (werk-) plezier!!
  5. Birgit Webers:
    18 juli 2022
    leuk om jullie werkvakantie te kunnen volgen. veel plezier
  6. John & Sally:
    18 juli 2022
    Eindelijk daar! Nu genieten! Heel veel plezier voor jullie allen!!!
  7. Maarten:
    19 juli 2022
    Eindelijk zijn ze dan geland en aangekomen in Melville. Gisteravond een baaie lekker Afrikaans potjie gemaakt (zoek maar eens op) en genieten van de eerste Afrikaanse avond. Komende 3 weken worden heel gezellig en we hopen dat jullie weer met mooie verhalen terug naar huis gaan.
  8. Edith:
    19 juli 2022
    Wij wensen jullie een fantastische reis en hele mooie ervaringen toe!!
  9. Wendy Hendriks:
    19 juli 2022
    Heel veel plezier samen! Maak er samen mooie dagen van!