Feest en jullie hulp nodig!!

26 juli 2022 - Johannesburg, Zuid-Afrika

Hallo volgers. Vandaag schrijf ik, jarige job Ronald, het verhaal. Het is feest dus we maken er samen een gezellige dag van. Echter hebben we ook jullie hulp (nogmaals) nodig.

A5179EC4-56DB-4E24-B4EC-20A1A20C9EBC

We z’n in nu een weekje bezig met klussen bij Nkozi’s Haven. Zoals we het nu zien kunnen we de komende maanden blijven en dan is nog niet alle achterstallig onderhoud weggewerkt. Gail en haar team werken hard om het hoofd boven water te houden en de moeders en kinderen te helpen.

Als je weinig geld hebt is eten belangrijker dan onderhoud aan gebouwen en het terrein. Alleen levert dit het probleem op dat je steeds meer achterstallig onderhoud krijgt en daardoor steeds meer geld nodig hebt om alles op orde te houden.

Velen van jullie hebben ons al geweldig ondersteund met het geven van een  mooie donaties. Van deze donaties kunnen wij de klusjes uitvoeren waar we nu mee bezig zijn en waar we ook dagelijks over berichten.

We zijn erachter gekomen dat ieder huisje, waar 1 tot 4 moeders met kinderen wonen, een boiler heeft. Van al deze boilers is circa 75% (15 stuks) kapot waardoor de moeders en kinderen zich, nu in de winter, met koud water moeten wassen.

48AE94B8-26F5-434A-8AC2-D40EFC5DB7FE

We hebben van Gail een offerte ontvangen dat de vervanging van elke boiler 10.000 Rand oftewel circa 600 Euro kost.

Graag willen wij kijken wat we voor de moeders en kinderen kunnen doen, wie wil ons, of beter gezegd de moeders en kinderen van Nkozi’s Haven helpen.

Wil je een bijdrage leveren, dat kan, heel graag zelfs. Gail en haar team, de moeders en kinderen zullen jullie heel dankbaar zijn.

Een bijdrage kan op Stichting Abantwane Belanga NL28RABO0104372133

Baje dankie, namens de jarige job en alle moeders en kinderen van Nkozi’s Haven.

1. Michael:
    26 juli 2022
    Ronald, Van harte gefeliciteerd 🍷. Maak er samen met het enthousiaste team een bijzondere dag van👍. Groetjes Rob en Michael
  2. Herman.smulders:
    Van harte gefeliciteerd Ronald
  3. Eric:
    Van harte gefeliciteerd Ronald🎊🎉🥳
  4. Gwenny:
    26 juli 2022
    Hartelijk gefeliciteerd Ronald! Wat een bijzondere locatie om je verjaardag te mogen vieren :-)
    Keep up the good work; ik lees met belangstelling over jullie avonturen daar!
  5. Danielle Kurvers:
    Gefeliciteerd Ronald Roger Danielle Sanne en Bo
  6. Jack Dumoulin:
    26 juli 2022
    Hoi Ronald, goed bezig !!

Proficiat met jouw verjaardag groetjes Jack en Jean
  7. Dusty Rutten:
    Gefeliciteerd Ronald! 🎉🎊
  8. Nicole:
    Van harte gefeliciteerd.

Wat een goed werk wordt er door jullie verzet❤💪 mooi om jullie verhalen zo te lezen.
  9. Helma Brasse':
    PROFICIAT.
  10. Birgit en Ber:
    26 juli 2022
    Proficiat Ronald, fijne dag. Veel succes verder!